Leos lekeland bruker cookies (informasjonskapsler) for å sørge for at du får best mulig opplevelse av nettsiden. Dersom du fortsetter å bruke våre tjenester, forutsetter vi at du godkjenner bruken av cookies. Les mer om cookies og hvordan du kan takke nei til dem.

Bestill plass

 

For å få alle til å føle seg trygge reduserer vi antall gjester, samt innfører forhåndsbestilling og forhåndsbetaling for å begrense antall besøkende. Dette også for å kunne kontakte deg i etterkant om nødvendig. Du kan også komme som drop-in, men bestilling og betaling må skje via mobiltelefonen før du kan kan komme inn.

Ved forhåndsbestilling eller ved drop-in besøk velger du klokkeslettet du ønsker å ankomme, - ankomst må være i løpet av din valgte tid og da er du velkommen til å værende i 3 timer. Vi gjør oppmerksom på at den ordinære kassen ved inngangen er stengt.

Billetter slippes løpende for to uker frem i tid. Det er ikke mulig å avbestille billettene, og de er ikke refunderbare. Du kan booke om besøket 12 timer på forhånd. Hvis du ikke booker om, forfaller billetten.

 


Tenke på følgende tiltak!

  • Sosial distansering - Respekter hverandre og hold avstand. For å gjøre det enklere for dere, har vi redusert antall gjester på samtlige lekeland.
  • Vask hendene - Husk god håndhygiene, vask hendene ofte. Vi har også flere stasjoner med håndsprit i alle lekelandene våre.
  • Bli hjemme hvis du føler deg det minste syk - Hvis dere føler dere syke eller snufsete, oppfordrer vi dere til å bli hjemme av hensyn til andre.
Spørsmål og svar - forhåndsbetalt inngang

For å gi dere et tryggere besøk, reduserer vi antall gjester per dag. Noe som er nytt, er at du må bestille billett på forhånd gjennom vårt bookingsystem.

Hva innebærer forhåndsbetalt adgangsbillett?

Vi begrenser antall gjester per dag og per tidsrom for å øke tryggheten. Vil du besøke oss, må du derfor bestille plass på forhånd.

Hvordan bestiller jeg?

Du bestiller plass på nettsiden vår, der du velger ønsket dato og tidsrom for besøket hos oss når du bestiller. Hvis du velger å komme som "drop-in" uten å ha bestilt på forhånd, kan du bestille et ledig tidsrom via mobilen eller inne på lekelandet. Du kan ikke kjøpe billett i vanlig kasse.

Må jeg forhåndsbestille? Kan jeg bare dukke opp?

Du kan velge å komme som "drop-in" dersom det er plass. Selv om du kommer som drop-in, må du kjøpe billetten på bookingsiden vår. Du finner informasjon om hvordan du gjør dette på hjemmesiden og på lekelandene.

Når skal jeg komme?

Velg en ledig ankomsttid som passer for deg. Inngang på lekelandet må skje i løpet av tidsrommet du har valgt. Deretter er du velkommen til å bli i tre timer.

Hvor mange kan jeg booke for?

Du kan booke for maks. seks barn og to voksne. Leos er et samlingssted for hele familien, og vi setter pris på at flere voksne er med ved besøket, men ettersom voksne ikke betaler for inngangen og vi har begrenset antall gjester i lekelandet, må vi dessverre inntil videre begrense antall voksne til to personer per økt/besøk.

Hvor langt frem i tid kan jeg booke?

Du kan booke opptil to uker før besøket.

Kan jeg legge til flere barn i bestillingen?

Det er dessverre ikke mulig å legge til flere i en eksisterende bestilling. Legg inn en ekstrabestilling ved behov.

Må vi komme samtidig?

Alle i samme bestilling må komme samtidig for å sjekke inn.

Hvordan booker jeg om?

Du finner Booke om nederst på billetten din. Du må være innlogget på bookingsiden for å booke om billetten.

Hvordan bestiller jeg med årskort?

Hvis du har årskort og vil besøke lekelandet, må du også bestille plass på forhånd, men dette er selvsagt helt gratis. Vi har reservert et antall plasser per tidsrom for årskortgjestene våre. For å være sikker på å få plass, må du bestille minst 48 timer før besøket. Etter dette åpnes plassene for alle gjester. Er det fullt, må du velge et annet tidsrom en annen dag. Årskortgjester kan også komme som drop-in dersom det er plass.

For å bestille med årskort må du logge inn i Leo's Family på bookingsiden. Når du er innlogget, kommer årskortet opp som betalingsmåte.

Jeg er innlogget på bookingsiden, men får ikke opp årskort som alternativ. Hva skal jeg gjøre?

Hvis du ikke finner årskortet når du er innlogget, sjekker du at e-postadressen for kontoen du har logget inn på, er samme e-postadresse som du oppga da du kjøpte årskortet. Hvis du fremdeles ikke finner årskortet, kan du besøke nærmeste lekeland, så hjelper de deg.

Hvordan logger jeg inn på Min side?

Du finner Min side øverst i høyre hjørne på www.leoslekeland.no

Hvordan bestiller jeg med 5- eller 10-kort?

Hvis du har familiekort, bestiller du på samme måte som andre gjester. Velg 5- eller 10-kort som betalingsmåte. Husk at du må ta med kortet til lekelandet Transaksjonen gjennomføres først på lekelandet.

Hvordan bestiller jeg med gavekort?

Hvis du har gavekort, bestiller du på samme måte som andre gjester. Velg gavekort som betalingsmåte. Husk at du må ta med kortet til lekelandet. Transaksjonen gjennomføres først på lekelandet.

Hva skjer hvis jeg har for lav saldo på gavekortet eller familiekortet?

Du kan bestille (og betale) med gavekort og familiekort selv om saldoen er lavere enn det aktuelle beløpet. Hvis saldoen er for lav, avregnes dette når du kommer til kassen, og du må betale mellomlegget på stedet. Husk at du alltid må ha med deg det aktuelle kortet.

Hva skjer hvis jeg ikke har med gavekortet/familiekortet når jeg kommer til lekelandet?

Hvis du ikke har med deg gavekortet/familiekortet, må du betale hele beløpet med et vanlig bank- eller kredittkort.

Jeg vil booke flere økter. Hvordan gjør jeg dette?

Ettersom det er et begrenset antall plasser, kan du bare ha én aktiv reservasjon av gangen.

Kan jeg avbestille besøket?

Det er mulig å booke om til en annen dag 12 timer før besøket, forutsatt at det ikke er fullbooket den dagen. Ettersom antall gjester er begrenset, refunderer vi ikke billetten hvis dere ikke kan komme.

Kan jeg booke om bestillingen?

Det er mulig å booke om til en annen dag 12 timer før besøket, forutsatt at det ikke er fullbooket den dagen.

Hvorfor finnes det ikke redusert pris for 1-åringer?

Da vi har redusert antall besøkende pr dag m vi dessverre ta vekk den lavere prisen for 1-åringer.

Jeg kan ikke gjennomføre en booking på hjemmesiden eller i appen!

Hvis systemet fungerer, men du ikke kan gjennomføre en booking, ber vi deg ta kontakt med ditt lokale lekeland.

Systemet er nede og det er ikke mulig å booke pga. driftsforstyrrelser?

Hvis systemet er nede, kan du sende en e-post til technical-service@leoslekeland.no, vi har normalt bemanning på kundesupport på hverdager 9–15. Det kan ta opptil 24 timer før du får svar.

Hva skjer hvis jeg har kjøpt billett på feil lekeland?

Vi kan i dag ikke ta imot billetter som er kjøpt på feil lekeland. Vær derfor nøye med å velge riktig lekeland. Hvis du har kjøpt billett til feil lekeland, må du gjøre en ny bestilling på riktig lekeland og deretter sende en e-post til support med opplysninger om begge kjøpene, så hjelper de deg. Ta kontakt med customer-service@leoslekeland.no, så hjelper de deg.